Thursday 25 August 2011

terima kasih kawan


saya sayang kawan saya!

assalamualaikum....

dah ramadhan ke-25 ni. huhu~cepatnya masa bergerak. tinggal 4 hari je lagi sebelum raya. sedihnya ramadhan dah nak pergi. huhuhuhu TT. moga dapat bertemu lagi dengan ramadhan pada tahun hadapan. amiin..agaknya tahun depan saya beraya dimana ye? malasyia atau luar negara. isyh,isyh,isyh...berangan je shuhaida ni. trial pun tak lepas lagi. tengok result dulu, baru boleh berangan. takpe2, nawaitu tu kena letak awal-awal, baru ada semangat nak belajar. betul tak? hihi~pandailah kau.

actually, hari ni, takde apa pun nak dikongsi. ada kot, takde kot. main-main pula. hehe~ minggu ni dua perkara yang terpaksa saya lalui dengan susah hati. dah macam jatuh dihempap tangga (pandai ubah peribahasa). first, handphone saya rosak. macam mana boleh rosak? macam ni:


1.pegang
2.terjatuh
3.terhempas
4.rosak

saya cerita dekat ayah saya, tentang handphone rosak. minta tolong hantar kedai la (sebenarnya nawaitu nak dapat handphone baru). dan alhamdulillah....boleh diganti. dengan harga...............and then, baru je tadi, saya punya tayar motor pecah masa nak balik rumah. nasib baik pecah dekat sekolah. kalau tengah jalan. memang dah teriak dah. alhamdulillah, Allah kurniakan saya kawan-kawan yang sangat baik hati, sebab tolong hantar motor saya ke bengkel untuk dibaiki tayarnya. memang syukur tak terkata la masa tu. kalau takde mereka. saya tak tahu nak buat apa. menangis je kot(menangis je tahu). jadi, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih yang tak terkata kepada wazira, shahdan, zairil, thazaly, yusri, akma, gucci dan semua yang membantu secara tak rasmi mahupun rasmi sebentar tadi, ketika saya ditimpa masalah. sayang korang sangat-sangat! hanya Allah yang dapat balas kebaikan korang. 


tapi, bagus juga masalah ni, sebab saya dapat pengalaman, apa nak buat kalau tayar motor pecah sekali lagi dikemudian hari. setiap perkara itu ada hikmahnya bukan?

*alhamdulillah dapat sampai rumah dengan selamat^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...